۱۳۹۴ آبان ۱۵, جمعه

اعزام و پذیرش بیمار در آلمان

اعزام و پذیرش بیمار در آلمان

قابل توجه بیماران متقاضی اعزام به خارج از کشور
شرکت مِدهانزا همراه شما در سفر درمانی به آلمان :
ویزا ، آمبولانس ، پزشک ، بیمارستان ، هتل ، مترجم ، دارو

درباره ما :
با توجه به توانایی بالای کشور آلمان در ارائه خدمات برتر پزشکی ، درمانی به بیماران بالاخص بیماران در سطح بین المللی و نیز از طرف دیگر بعنوان یکی از عمده ترین تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و دارویی در بالاترین سطوح کیفیت در جهان ،ما را بر ان داشت که با تیمی فعال و متخصص و با تاسیس شرکت مِدهانزا در شهر نوردراشتت ( هامبورگ) ـ آلمان وبا هدف خدمت رسانی بین المللی به بیماران و ارسال عمده تجهیزات ارتوپدی فنی و دارو رسما فعالیت خود را آغاز نماییم .
فعالیت عمده ما اعزام بیمار و اخذ پذیرش از برترین مراکز پزشکی هامبورگ و هانوفر میباشد و از وظایف عمده ما حل مشکلات و رفع موانع احتمالی در این سفر پزشکی درمانی می باشد.

 هدف ما:
کسب رضایت و ارتقاء سطح سلامت بیمار ونیزرضایت وآرامش همراهان او

خدمات ما شامل :

خدمات بین المللی پزشکی در سالهای اخیر با توجه به نیاز انسانها به خدمات برتر پزشکی و درمانی افزایش چشمگیری داشته است ، بدینگونه که در آن شخص از کشور خود به سایر نقاط دنیا سفر می کند تا از خدمات برتر پزشکی در کشور مقصد بهره مند گردد، یکی از پیشرفته ترین کشورها در این امر کشور آلمان می باشد که با برخورداری از برترین و مجهزترین مراکز پزشکی و متخصصین  آماده پذیرش بیماران بین المللی می باشد ،عمده این بیماران از کشورهای امریکا ، انگلیس ، فرانسه، روسیه ، سوئد ، دانمارک و سایر کشورهای خاورمیانه بوده اند.
در این راستا نیازها و درخواسته های فردی هر یک از بیماران به صورت مجزا تعریف و در نظرگرفته می شود و با مشاوره تخصصی وارایه بالاترین استاندارد در کیفیت خدمات با شما به در رسیدن به هدف همراه و همگام خواهیم بود.
 شرکت مِدهانزا تنها مجری رسمی پذیرش بیمار از مجتمع بیمارستانی آسکلپیوس – هامبورگ * و نیز آماده پذیرش محدود بیمار در مرکز بین المللی علوم مغز و اعصاب در هانوفر – پروفسور سمیعی ** می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر