۱۳۹۷ مرداد ۲۰, شنبه

میز مدیریتی


میز مدیریتی

میز مدیریتی نوژن

طراحی فضاهای مدیریتی من جمله قرار گیری مکتن میز مدیریتی وفضاهای کاری مرتبط مدیریت
فضای کاری فیزیکی یکی از مهمترین عناصر محیط کاری است و در یک مطالعه 79 درصد از کارکنان محیط زیست خود را به رضایت شغلی خود متصل می کنند. اما فضای  کوچک دفتر چالش بیشتری نسبت به یک فضای دفتر سخاوتمندانه تر وبزرگ دارد. فضای کوچک  باعث می شود که طراحی اینگونه فضاها  را با روش کارآمد تر سازماندهی کنید، به طوری که اعضای تیم توانایی انجام بهترین شرایط کاری را داشته باشند.
پس کارفرمایان چه کاری می توانند انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که اعضای تیم خود بهترین مکان ممکن برای کار در آن را دارند؟وچه ملاک های برای انتخاب میز مدیریتی فضاهای کاری که باید توسط مدیریت تصمیم گیری شود موجود میباشد؟
1.توانایی انجام کار انفرادی بدون حواس پرتی
2.پشتیبانی از تعاملات غیرمنتظره
3.پشتیبانی از جلسات و کار گروهی
4.راحتی کارخانه، ارگونومی و فضای کافی برای ابزار کار
5.کارهای کنار هم وتیمی
6.تعامل نزدیک با همکارانی که مورد نیاز است
7.محل کار برای مکان های شلوغ .
8.دسترسی به تکنولوژی مورد نیاز.
9.روشنایی کیفیت و دسترسی به نور روز.
10.کنترل دما و کیفیت هوا.
واین آیتم های نمونه هایی هستند که میتوانند کمک کنند به چگونگی  چیدمان های اداری که مد نظر شما میباشد.
شما می توانید ببینید که چگونه همه این ویژگی ها در ایجاد تعاملات اجتماعی با همکاران و در توانایی آنها برای انجام کار انفرادی، مثمر ثمر میباشد.
بنابراين فضای اداری ایدهآل بايد به نوعی از حريم خصوصي افراد (برای هر دو ی کار گروهی و کار انفرادی) کمک کند، اما بايددر حین حال کار گروهی و  همکاری را تشويق کند.
یکی از عوامل مهم که بسیاری از رهبران تیم در نظر نمی گیرند این است که در واقع اعضای تیم به چکونه فضای کاری  نیاز دارند، چه چیزی در محیط کارشان مورد کمبود واقع شده و وجود چه عناصر ی می تواند به آنها کمک کند تا کارشان را بهتر انجام دهند.
در طی دوره حرفه ای که برخی مدیران در شرکتهای مختلف اداری ورسمی فعالیت داشته اند به نتایجی رسیده اند که دانستن آنها خالی از لطف نیست.که اینگونه سوالات به نتایج مهمی میرسد که آیا  من تا به حال  پرسیدم آیا من دفتر م  را دوست داشتم یا اگر برای نوع کار من مناسب بود؟.  زمانی که من رئیس هستم ، از کارکنانم از پرسیدم که چگونه فضاهای کاری را دوست دارند.نکات جالب در فضاهای اداری ملاحظات دیگری نیز وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید. به عنوان مثال، یک سقف کم می تواند تفکر تحلیلی را تشویق کند، در حالی که سقف بالایی می تواند خلاقیت را تشویق کند. رنگ و نور و محل قرار گیری میز مدیریتی همچنین می تواند بر روی چگونگی تفکر و نحوه کار ما کار کند.رنگهای تند میتواند به خلاقیت کمک کند ورنگهای ملایم میتواند به تمرکز فکری بیانجامد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر