۱۳۹۴ خرداد ۱۶, شنبه

تور استانبول

تور استانبول

آرشام مهر ايرانيان ، برگزار کننده تورهاي استانبول در طول سال به صورت روزانه رزرو هتل هاي 3، 4 و 5 ستاره،بليط هاي چارتري ارزان استانبول ، تورهاي لحظه آخري و کليه پروازهاي ايرباس و بوئينگ را شامل مي شود اين آژانس مجري مستقيم تور استانبول بوده و با کليه هتل هاي استانبول به صورت مستقيم کار مي کند.
استانبول بزرگ‌ترين شهر کشور ترکيه و مرکز فرهنگي و اقتصادي آن است . اين شهر در کنار تنگه بسفر و درياي مرمره قرار دارد . تنگه بسفر دو قاره آسيا و اروپا را جدا مي‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد . بندر طبيعي شاخ طلايي يا خليج در اين شهر واقع است . اين کلان شهر به عنوان شهر فرهنگي اروپا براي سال 2010 انتخاب شده‌است.
تمام اماکن ديدني و بازارهاي استانبول توسط ليدرهاي مجرب به مسافرين محترم به صورت گشت هاي آپشنال ارائه مي گردد . جهت دريافت بيشتر اطلاعات از تورها و هتل هاي استانبول به منو اصلي سايت مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نماييد و  براي رزرو با شماره تلفن هاي  آژانس 021-88807155 و يا شماره موبايل 09124381624 تماس حاصل فرماييد. همچنين از مسافرين محترم تقاضا مي شود با توجه به ايام شلوغ و خلوت بودن و نوسانات قيمت ارز جهت اطلاع بيشتر با ما تماس حاصل فرماييد.
تور استانبول با پرواز آسمان,تور استانبول با پرواز تابان,تور استانبول با پرواز قشم اير,تور استانبول با پرواز ماهان اير,تور استانبول با پرواز اطلس جت,تور استانبول با پرواز ترکيش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر