۱۳۹۴ خرداد ۱۶, شنبه

تور کوش آداسي

تور کوش آداسي

آرشام مهر ايرانيان، برگزار کننده تورهاي کوش آداسي در بهار و تابستان به صورت روزانه رزرو هتل هاي 3،4 و 5 ستاره،بليط هاي چارتري ارزان کوش آداسي،تورهاي لحظه آخري و کليه پروازهاي ايرباس و بوئينگ را شامل مي شود اين آژانس مجري مستقيم تور کوش آداسي بوده و با کليه هتل هاي کوش آداسي به صورت مستقيم کار مي کند.
کوش آداسي يا جزيره پرنده در 71 کيلومتري شهر ستان مرکزي استان آيدين و در نوار ساحلي منطقه اژه قرار گرفته است. در کوش آداسي مي توان با کشتي به جزايري که در حاشيه آن وجود دارد و فاصله آن تا ساحل خيلي کم مي باشد سفر کرد و از آب درياي مديترانه در يک روز لذت برد.در کوش آداسي مي توان جيپ کرايه کرد و به مناطق اطراف سفر کرد. يکي از بزرگترين پارکهاي آبي اروپا با نام آدالند در شهر کوش آداسي مي باشد.به مسافرين عزيز توصيه مي شود حتماً رافتينگ در پارک آبي آدالند را تجربه کنيد. در ساحل و پلاژ آن مي توان اسب کرايه کرد و با اسب مي توان به داخل دريا رفت.تمام اماکن ديدني و بازارهاي کوش آداسي توسط ليدرهاي مجرب به مسافرين محترم به صورت گشت هاي آپشنال ارائه مي گردد.
جهت دريافت بيشتر اطلاعات از تورها و هتل هاي کوش آداسي به منو اصلي سايت مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نماييد و  براي رزرو با شماره تلفن هاي  آژانس 021-88807155 و يا شماره موبايل 09124381624 تماس حاصل فرماييد. همچنين از مسافرين محترم تقاضا مي شود با توجه به ايام شلوغ و خلوت بودن و نوسانات قيمت ارز جهت اطلاع بيشتر با ما تماس حاصل فرماييد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر