۱۳۹۴ خرداد ۱۶, شنبه

تور کيش

تور کيش

آرشام مهر ايرانيان ، برگزار کننده تورهاي کيش در طول سال به صورت روزانه رزرو هتل هاي 3 ، 4 و 5 ستاره، بليط هاي چارتري ارزان کيش، تورهاي لحظه آخري کيش و کليه پروازهاي ايرباس و بوئينگ را شامل مي شود اين آژانس مجري مستقيم تور کيش بوده و با کليه هتل هاي کيش به صورت مستقيم کار مي کند .
کيش در منطقه خليج فارس قرار گرفته و به صورت بيضي شکل مي باشد . اين جزيره نسبتا مسطح بوده که مرکز آن بيشترين ارتفاع را داشته و با شيب ملايمي به سواحل آن ختم مي شود . هواي کيش از ماه مهر تا فروردين ، داراي گرماي ملايم و مطبوعي است. از ماه فروردين تا مهر ، گرم وشرجي بوده به طوري که مرداد گرم ترين ماه جزيره است. جزيره کيش داراي هتل هاي 3 تا 5 ستاره مي باشد . کيش علاوه بر اينکه از تنوع زيستي دريايي ، جزاير مرجاني و جنگل هاي استوايي بهره مند است ، به دليل برخورداري از منابع طبيعي چون آب شيرين ، يکي از سرسبزترين جزاير خليج فارس محسوب مي شود . سواحل کيش يکي ديگر از ويژگي هاي طبيعي و ديدني آن مي باشد که به دليل شفافيت آب ، کف دريا تا عمق چند متري قابل مشاهده است به طوري که اين جزيره به مرواريد خليج فارس مشهور است.
جهت دريافت بيشتر اطلاعات از هتل و تور کيش و همچنين تور لحظه آخري کيش به منو اصلي سايت مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نماييد و  براي رزرو با شماره تلفن هاي  آژانس 021-88807155 و يا شماره موبايل 09124381624 تماس حاصل فرماييد. همچنين از مسافرين محترم تقاضا مي شود با توجه به ايام شلوغ و خلوت بودن و نوسانات قيمت ارز جهت اطلاع بيشتر با ما تماس حاصل فرماييد.

تور لحظه آخري,تور کيش,تور لحظه آخري کيش,قيمت تور کيش,هتل کيش.ديدنيهاي کيش,تور کيش لحظه آخر,تور ارزان کيش,بهترين تور لحظه آخري کيش,تور کيش لحظه آخر,لحظه آخري کيش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر