۱۳۹۴ خرداد ۱۶, شنبه

آرشام مهر ايرانيان

 آرشام مهر ايرانيان

 با تشکر و قدرداني از شما بازديد کننده محترم:
آرشام مهر ايرانيان با کادري مجرب ،مجري مستقيم برگزارکننده انواع تورهاي داخلي
شامل تور کيش،مشهد و قشم و تورهاي ترکيه و شهرهاي استانبول، آنتاليا، آنکارا و ... شامل تورهاي مختلف مانند : تور آنتاليا،تور استانبول،تور آنکارا،توربدروم،تور مارماريس،تور کوش آداسي،تور آنکارا با انواع پروازهاي بوئينگ و ايرباس  در طول سال و به صورت روزانه مي باشد در خدمت شماست.
آژانس مسافرتي آرشام مهر ايرانيان باچندين سال سابقه برگزاري تورهاي داخلي و خارجي در خدمت مسافرين محترم که قصد انجام مسافرت به اقصي نقاط ايران و جهان را دارند،مي باشد.قابل ذکر مي باشد با توجه به چارتر بودن پروازها تور لحظه آخري با بهترين قيمت و خدمات موجود مي باشد که مسافرين عزيز مي توانند براي دريافت تورهاي داخلي لحظه اي ارزان شامل تورکيش و تور مشهد وتور قشم و تورهاي ترکيه و شهرهاي آن مثلا تور استانبول شامل  آنکارا، آنتاليا، کوش آداسي، تور استانبول، بدروم، مارماريس که در ايام هفته برگزار مي شود با ما تماس بگيرند.
بهترين تور کيش تور لحظه آخري و تور استانبول را از آرشام مهر ايرانيان بخواهيد
انواع تورها شامل خدماتي همچون :
بليط رفت و برگشت،ترانسفر فرودگاهي،بيمه مسافرتي،گشت شهري واقامت درهتل هاي 3 تا 5ستاره با انواع خدمات مختلف در خدمت شما مسافرين گرامي مي باشد.
ضمن تشکر از حسن انتخاب شما بازديد کننده محترم ،مي توانيد براي دريافت اطلاعات بيشتر از تورها و پروازهاي داخلي و خارجي  به منو اصلي سايت مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نماييد و  براي رزرو با شماره تلفن هاي  آژانس 021-88807155 و يا شماره موبايل 09124381624 تماس حاصل فرماييد. همچنين از مسافرين محترم تقاضا مي شود با توجه به ايام شلوغ و خلوت بودن و نوسانات قيمت ارز جهت اطلاع بيشتر با ما تماس حاصل فرماييد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر